Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Burmistrz Drawna w związku z możliwością pozyskania dofinansowania zadania z zakresu usuwania azbestu, ogłasza wstępny nabór wniosków o udzielenie dotacji na zadanie polegające na unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Drawno. Wnioski o udzielenie dotacji na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych należy składać na formularzu wniosku (wraz z załącznikami) w terminie do 19.07.2019 r. w Urzędzie Miejskim w Drawnie.
Nawet deszcz nie przeszkodził w sobotę, 06 lipca, setkom fanów muzyki tanecznej zjawić się na Stadionie Miejskim w Drawnie na rozpoczynającym wieczorne prezentacje „Lata nad Drawą” koncercie zespołu „PIĘKNI i MŁODZI”. Życzenia fantastycznej zabawy złożyli Burmistrz Drawna Andrzej Chmielewski oraz Wicestarosta Choszczeński Paweł Szuber, których na scenę zaprosił prowadzący imprezę członek kabaretu JURKI Przemek Sasza Żejmo.
Trwa projekt „Dzielny EkoKrasnal – bawi, edukuje i środowisko ratuje” realizowany przez grupę „DziałaMy Drawno” w ramach Mikrodotacje Lokalne Przedsięwzięcia dla regionu stargardzkiego – projekt finansowany ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich. Kwota dofinansowania 5000,00 zł została w większości przeznaczona na uszycie chodzącej maskotki EkoKrasnala. Za nami pierwszy etap realizacji projektu, czyli wyniki konkursu na „Legendę o powstaniu EkoKrasnala, który odbył się na fanpage „DziałaMy Drawno” w dniach 20.06-30.06.2019 r. Przedstawiamy Państwu zwycięską legendą, a także te które wzięły udział w konkursie. Wygrana legenda będzie od teraz opowiadana każdorazowo przy spotkaniu z EkoKrasnalem podczas dalszej realizacji projektu i po jego zakończeniu.
Burmistrz Drawna ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej w Drawnie. Więcej szczegółów w linku poniżej.
Co nie znaczy oczywiście, że Ci którzy nie wzięli w nich udziału nie mogą już tych kart składać. Jak najbardziej MOGĄ !!!!
Jeszcze do 09 lipca stwarzamy nieustająco Państwu możliwość ich wcześniejszych konsultacji -osobistej, telefonicznej lub w postaci wypełnionej wstępnie karty inicjatywy przesłanej na emaila dokdrawno@o2.pl.
Na ostateczne złożenie KART INICJATYW w formie papierowej (zgodnie z paragrafem 3 p.3 REGULAMINU) czekamy do środy 10 lipca 2019 do godziny 15.00 w Drawieńskim Ośrodku Kultury.