Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Burmistrz Drawna w związku z możliwością pozyskania dofinansowania zadania z zakresu usuwania azbestu, ogłasza wstępny nabór wniosków o udzielenie dotacji na zadanie polegające na unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Drawno. Wnioski o udzielenie dotacji na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych należy składać na formularzu wniosku (wraz z załącznikami) w terminie do 19.07.2019 r. w Urzędzie Miejskim w Drawnie.
Zgodnie z regulaminem opublikowanym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania realizowane na obiektach których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego, osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, fundacje, kościoły i związki wyznaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, Rodzinne Ogrody Działkowe z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej.
O dotację mogą ubiegać się również przedsiębiorcy (w tym rolnicy prowadzący działalność gospodarczą). Wniosek składa przedsiębiorca na formularzu „Wniosek o dofinansowanie zadania polegającego na usuwaniu azbestu na rok 2019” wraz z wymaganymi załącznikami. Wnioski przyjmowane są w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Burmistrz Drawna
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30