Archiwalna Strona Drawno
 
 

Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych

Kalendarz imprez

  Listopad 2020 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            







Obsługa techniczna ALFA TV

10-07-2014 | Ogłoszenie

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Drawnie

ogłasza konkurs na stanowisko Głównego Księgowego

 

Nazwa stanowiska – Główny Księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy w Drawnie, ul. Szpitalna 2, 73-220 Drawno

Wymiar czasu pracy – 1/2 etatu

I. Wymagania niezbędne

1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

3. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

4. Nieposzlakowana opinia.

5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

6. Wykształcenie – spełnienie jednego z poniższych warunków :

- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, lub studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3 – letniej praktyki w księgowości,

- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6 – letniej praktyki w księgowości,

- posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.

7. Zakres wiedzy ogólnej i specjalistycznej wynikający z posiadanego wykształcenia i praktyki.

8. Znajomość ustaw : o finansach publicznych, o rachunkowości, o pomocy społecznej, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, kodeksu pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych

II Wymagania dodatkowe

1. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność na poziomie co najmniej podstawowym korzystania z edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych ( z pakietu MS Office lub innych)

2. Znajomość programów księgowych oraz programu PŁATNIK

3. Komunikatywność i uprzejmość.

4. Umiejętność pracy w zespole.

5. Bardzo dobra organizacja pracy.

6. Znajomość spraw kadrowych związanych ze stosunkiem pracy.

7. Znajomość prowadzenia ewidencji dowodów obecności w pracy, urlopów pracowniczych i zwolnień lekarskich.

III. Zadania wykonywane na tym stanowisku.

1. Prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowo – księgowej Środowiskowego Domu Samopomocy w  Drawnie.

2. Opracowywanie zakładowego planu kont zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami finansowymi.

3. Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo – księgowych.

4. Sprawowanie kontroli wewnętrznej z zakresu rachunkowości i finansów, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji procedur w/w dokumentów.

5. Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych, również opis tych dokumentów.

6. Opracowywanie projektu budżetu.

7. Opracowywanie układu wykonawczego budżetu, kontrola jego realizacji, bieżąca jego aktualizacja oraz monitorowanie postępu finansowego planów budżetowych.

8. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej.

9. Sporządzanie deklaracji i rozliczeń ZUS.

10. Prowadzenie i ewidencja zawartych umów i zapewnienie realizacji zobowiązań wynikających z ich zawarcia.

11. Rozliczanie delegacji służbowych.

12. Bieżąca analiza dotacji.

13. Sporządzanie listy płac dla pracowników jednostki, kart wynagrodzeń, kart chorobowych i urlopowych.

14. Terminowe sporządzanie sprawozdawczości GUS.

15. Prowadzenie gospodarki składnikami majątkowymi.

16. Współpraca z bankiem.

17. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących wielkości wynagrodzeń do celów emerytalnych i innych.

18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska.

IV Warunki zatrudnienia

1. Umowa o pracę na czas określony - 1/2 etatu z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

V. Oferta zawiera :

1. Życiorys i list motywacyjny.

2. Kserokopię dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i kwalifikacje .

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4. Kserokopię dokumentów potwierdzające wymagany staż pracy.

5. Pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

6. Pisemne oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia kandydat jest zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).

7. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska określonego w ogłoszeniu.

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

VI.  Etapy konkursu:

I etap: sprawdzanie przez komisję konkursową ofert kandydatów pod względem formalnym i dopuszczenie bądź odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.

II etap: rozmowa kwalifikacyjna na podstawie zadanych pytań dotyczących rachunkowości, finansów publicznych, księgowości, sprawozdawczości finansowej.  O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Drawnie” w siedzibie placówki, lub wysłać pocztą.

Środowiskowy Dom Samopomocy w Drawnie

ul. Szpitalna 2 , 73 – 220 Drawno

w terminie do 24 lipca 2014 r.

Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Środowiskowego Domu Samopomocy  w Drawnie.

VII. Informacje dodatkowe

1. Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

2. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Drawnie zostaną dołączone do jego akt osobowych.

3. Pozostali kandydaci mogą odbierać złożone dokumenty w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników naboru na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Drawnie.

4. Osoba wybrana w naborze do zatrudnienia, zobowiązana jest w terminie 7 dni roboczych od powiadomienia o wyborze, do przedłożenia w Środowiskowym Domu Samopomocy w Drawnie oryginalnych dokumentów umożliwiających zawarcie umowy o pracę pod rygorem uznania rezygnacji ze złożonej oferty pracy.

5. Kandydaci,  którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do II etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

6. Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Drawnie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Drawnie.

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Drawnie

Anna Kozłowska

1: KWESTIONARIUSZ OSOBOWY


Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona