Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zapraszam na VIII Sesję Rady Miejskiej w Drawnie, która odbędzie się w dniu 26 maja o godz. 10:00 w sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie z następującym porządkiem obrad:
Proponowany porządek obrad:
1/ zmian budżetu Gminy Drawno na 2015r. (druk nr 68).
2/ wyrażenia woli kontynuacji członkowstwa Gminy Drawno w Lokalnej Grupie Działania "Partnerstwo Drawy" w okresie programowania 2014-2020 (druk nr 69).
3/ zmiany do uchwały nr VI/25/2015 Rady Miejskiej w Drawnie z dnia 31 marca 2015r. w sprawie uchwalenia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2015 rok w Gminie Drawno (druk nr 70).
4/ określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Drawno oraz wysokości stawki (druk nr 71).
5/ ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 72).
6/ ustalenia wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Drawno (druk nr 73).
9. Wolne wnioski i zapytania.
10. Zakończenie obrad VIII sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 21.05.2015r. godz. 15.00
Komisja Rewizyjna – 22.05.2015r. godz. 12.30
Komisja Rozwoju Społecznego – 21.05.2015r.godz 13.00 w SP Drawno
Załączniki:
PRZEWODNICZĄCY RADY
/Czesław Paszkiewicz/
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30