Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zapraszam w dniu 8 listopada 2016 r. (wtorek) o godz. 9:00 do sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie na XXVI sesję Rady Miejskiej w Drawnie z następującym porządkiem obrad:
Proponowany porządek obrad:
1/ zmian budżetu Gminy Drawno na 2016 r., (druk nr 194)
2/ uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2016-2034, (druk nr 195)
3/ sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości, ustalenia miejscowości, w których pobiera się opłatę miejscową, stawek opłaty miejscowej, terminu płatności oraz sposobu jej poboru na 2017 rok, (druk nr 196)
4/ określenia wysokości i zasad poboru podatku od środków transportowych na 2017 rok, (druk nr 197)
5/ ogłoszenia tekstu jednolitego Statutu Gminy Drawno, (druk nr 198)
6/ uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Drawno z organizacjami pozarządowymi na 2017 rok, (druk 199)
7/ wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości - działka nr 159/3 położonej w obrębie Dominikowo, gm. Drawno, (druk nr 200)
8/ utworzenia spółdzielni socjalnej. ( druk nr 201)
8. Wolne wnioski i zapytania.
9. Zakończenie obrad XXVI sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 07.11.2016 r. godz. 15:00
Komisja Rewizyjna – 03.11.2016 r. godz. 14:00
Komisja Rozwoju Społecznego – 07.11.2016 r. godz. 13:00
PRZEWODNICZĄCY RADY
/-/ Czesław Paszkiewicz
Załączniki:
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30