Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zwołuję w dniu 14 lutego 2017 r. (wtorek) o godz. 900 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Drawnie XXIX sesję Rady Miejskiej w Drawnie z następującym porządkiem obrad:
Proponowany porządek obrad:
1/ zmian budżetu Gminy Drawno na 2017 r., (druk nr 220)
2/ uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2017-2034, (druk nr 221)
3/ projektu dostosowania sieci szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola do nowego ustroju szkolnego, (druk nr 222)
4/ określenia kryteriów rekrutacji do klasy I publicznej szkoły podstawowej, dla której Gmina Drawno jest organem prowadzącym,(druk nr 223)
5/ ustalenia kryteriów rekrutacji do publicznego przedszkola dla którego Gmina Drawno jest organem prowadzącym,(druk nr 224)
6/ zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia odpłatności za świadczenia wykraczające poza podstawę programową wychowania przedszkolnego udzielane przez przedszkole publiczne dla którego organem prowadzącym jest Gmina Drawno.( druk nr 225)
10. Wolne wnioski i zapytania.
11. Zakończenie obrad XXIX sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji
odbędą się w dniach:
Komisja Rewizyjna – 09.02.2017 r. godz. 15:00
Komisja Rozwoju Społecznego – 07.02.2017 r. godz. 15:00
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 08.02.2017 r. godz. 15:00
PRZEWODNICZĄCY RADY
/-/ Czesław Paszkiewicz
Załączniki:
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30