Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zwołuję w dniu 26 kwietnia 2018 r. (czwartek) o godz. 13:00 w sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie XLIV sesję Rady Miejskiej w Drawnie z następującym porządkiem obrad:
1/ zmian budżetu Gminy Drawno na 2018 r., (druk nr 350)
2/ uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2018-2034, (druk nr 351)
3/ podziału Gminy Drawno na stałe obwody do głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych, (druk nr 352)
4/ zamiany nieruchomości położonych w obrębie Barnimie gm. Drawno, (druk nr 353)
5/ zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Drawno.( druk nr 354)
8. Wolne wnioski i zapytania.
9. Zakończenie obrad XLIV sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Rozwoju Społecznego – 23.04.2018 r. godz. 15:00
Komisja Rewizyjna –24.04.2018 r. godz. 15:00
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 25.04.2018 r. godz. 15:30
PRZEWODNICZĄCY RADY
/-/ Czesław Paszkiewicz
Załączniki:
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30