Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zapraszam w dniu 26 lutego 2019 r. (wtorek) o godz. 1000 do sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie na VII sesję Rady Miejskiej w Drawnie z następującym porządkiem obrad:
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
Uwagi do porządku obrad VII sesji.
Przyjęcie protokołu z sesji nr VI.
Sprawozdanie Burmistrza między sesjami.
Informacja z działalności I kadencji Gminnej Rady Seniorów.(druk nr 35)
Akceptacja planu komisji doraźnej Statutowej. (druk nr 36)
Akceptacja planu komisji doraźnej do przeprowadzenia analizy gospodarki odpadami stałymi na terenie Gminy Drawno wraz z wysokością kosztów związanych z prowadzeniem tej gospodarki. (druk nr 37)
Informacja na temat realizacji usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków w gminie Drawno w 2018 r.(druk nr 38)
Informacja z działalności sołectw za 2018 r. ( druk nr 39)
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Drawno za 2018 rok. ( druk nr 40)
Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmian budżetu gminy Drawno na 2019 rok, (druk nr 41)
2) uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2019- 2034, (druk nr 42)
3) zniesienia formy ochrony przyrody drzewa uznanego za pomnik przyrody,(druk nr 43)
4) zasad udzielenia bonifikat od wniesienia opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Drawno, ( druk nr 44)
5) nieodpłatnego nabycia nieruchomości od Skarbu Państwa - Krajowego Ośrodka
Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie, (druk nr 45)
6) utworzenia Placówki Wsparcia Dziennego, (druk nr 46)
7) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Drawna, (druk nr 47)
12. Wolne wnioski i zapytania.
13. Zakończenie obrad VII sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Rewizyjna - 22.02.2019 r. godz. 16:30
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 21.02.2019 r. godz. 13:00
Komisja Rozwoju Społecznego oraz
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji – 20.02.2019 r. godz. 15:00
Przewodniczący Rady Miejskiej
Aleksander Dementiew
Materiały dostępne w systemie Rada
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30