Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Niniejszym informujemy że dnia 27 marca 2019 roku podpisano umowę na „Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu p.n.: „Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno”, z wykonawcą: Usługi Ogólnobudowlane „Aras”, Arkadiusz Głowacki, ul. Słoneczna 17, 73-220 Drawno na kwotę brutto 820 232,56 zł.
Czyszczenia elewacji zewnętrznej budynku planowana jest do realizacji przez innego wykonawcę po wyłonieniu z kolejnego przetargu nieograniczonego.
Zakończenie całego remontu budynku planowane jest na 09 sierpnia 2019 roku.
Remont urzędu jest dofinansowane ze środków UE w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, umowa o przyznaniu pomocy nr 00002-65160-UM1600001/18.
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30