Archiwalna Strona Drawno
 
 

Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych

Kalendarz imprez

  Listopad 2020 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            







Obsługa techniczna ALFA TV

04-04-2019 | Remont Urzędu Miejskiego

Niniejszym informujemy że dnia 27 marca 2019 roku podpisano umowę na „Remont Urzędu Miejskiego w Drawnie w ramach projektu p.n.: „Poprawa stanu zabytkowego budynku byłego sądu służącego za siedzibę gminy Drawno”, z wykonawcą: Usługi Ogólnobudowlane „Aras”, Arkadiusz Głowacki, ul. Słoneczna 17, 73-220 Drawno na kwotę brutto 820 232,56 zł.

  • Realizacja zadania planowana jest w zakresie:
  • remont pomieszczeń i korytarza na parterze i I piętrze wraz z wymianą okien i drzwi;
  • przebudowa toalet;
  • przeszklenia antywłamaniowe na parterze budynku;
  • renowacja 2 szt. drzwi;
  • docieplenie stropu strychowego, ściany piwnicy od strony sąsiadującego budynku oraz ścian szczytowych od wewnątrz budynku;
  • zmiana lokalizacji serwerowni;
  • wymiana pieca gazowego;
  • wymiana instalacji elektrycznej;
  • wymiana instalacji c.o., wod. kan.;
  • wymiana oraz częściowe uzupełnienie w instalację internetową budynku.

Czyszczenia elewacji zewnętrznej budynku planowana jest do realizacji przez innego wykonawcę po wyłonieniu z kolejnego przetargu nieograniczonego.

Zakończenie całego remontu budynku planowane jest na 09 sierpnia 2019 roku.

Remont urzędu jest dofinansowane ze środków UE w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, umowa o przyznaniu pomocy nr 00002-65160-UM1600001/18.


Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona