Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zapraszam w dniu 24 września 2019 r. (wtorek) o godz. 10:00 do sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie na XIV sesję Rady Miejskiej w Drawnie z następującym porządkiem obrad:
1) wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki Komunalny Zakład Usługowo-Handlowy Spółka z.o.o. z siedziba w Drawnie w drodze wniesienia wkładu pieniężnego i objęcia w zamian nowych udziałów, (druk nr 120)
2) zmieniająca uchwalę w sprawie zarządzania poboru podatków i opłat w drodze inkasa,wyznaczenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso, ( druk nr 121)
3) zmiany nazwy komisji Rady Miejskiej w Drawnie,(druk nr 122)
4) regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Drawno.(druk nr 123)
12. Wolne wnioski i zapytania.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji – 19.09.2019 r. godz. 15:30
Komisja Rozwoju Społecznego - 23.09.2019 r. godz. 16:00
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 19.09.2019 r. godz. 15:30
Komisja Rewizyjna – 23.09.2019 r. godz. 16:00
Miejsce posiedzenia: Spichlerz w Drawnie
PRZEWODNICZĄCY RADY
/-/ Aleksander Dementiew
Załączniki są dostępne w systemie Rada pod adresem: http://rada.drawno.pl/
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30