Archiwalna Strona Drawno
 
 

Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych

Kalendarz imprez

  Listopad 2020 >>
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            







Obsługa techniczna ALFA TV

21-12-2010 | Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe

I. ZAMAWIAJĄCY

Nazwa zamawiającego:             Gmina Drawno

Adres zamawiającego:              Ulica Kościelna 3

Kod Miejscowość:                    73-220 Drawno

Telefon:                                   91 768 20 31

Faks:                                       91 768 20 31

Adres strony internetowej:         www.drawno.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Opis przedmiotu zamówienia:   

            Wykonywanie prac planistycznych polegających na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian decyzji na podstawie ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i kodeksu postępowania administracyjnego, wydawanych przez Gminę Drawno w 2011 roku.

Każdorazowe sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, dokonanie analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szacunkowej ilości 50 szt. rocznie.

Sporządzanie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego oraz na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szacunkowej ilości 10 szt. rocznie.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:

1/ Sporządzenia projektu decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi w terminie 14 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie decyzji;

2/ Sporządzenia projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi w terminie 7 dni licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie zmiany decyzji;

Załączniki graficzne do projektu decyzji oraz załączniki graficzne do analizy Wykonawca sporządzi oddzielnie na dwóch oddzielnych mapach w skali 1: 500 lub 1: 1000.

Wymagany termin sporządzenia każdorazowo pracy planistycznej:

a/ związanej ze sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy, projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 14 dni od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku,

b/ związanej ze sporządzeniem projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy - 7 dni od daty odbioru od Zamawiającego kompletnego wniosku.

      Wykonawca przejmie wniosek (materiały) od Zamawiającego w terminie 3 dni od daty telefonicznego lub e-mailowego powiadomienia.

      Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

            Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 31.12.2011 r.

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

            Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

            Oferta powinna być:

            - opatrzona pieczątką firmową,

            - posiadać datę sporządzenia,

            - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

            - podpisana czytelnie przez wykonawcę.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

      Oferty należy składać do dnia: 2011-01-05 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego:

      Gmina Drawno, ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno, sekretariat urzędu.           

VI. OCENA OFERT

       Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

       Cena 100%.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów pisemnie i za pośrednictwem strony internetowej.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udzieli pracownik Urzędu Miejskiego w Drawnie Grzegorz Wiśniowski pod numerem telefonu 95 768 20 31 oraz adresem email: gwisniowski@drawno.pl

IX. ZAŁĄCZNIKI

            Wzór formularza ofertowego.

 

Burmistrz Drawna

Andrzej Chmielewski


Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona