Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Z a p r a s z a m na V sesję Rady Miejskiej w Drawnie, która odbędzie się w dniu 23 marca 2011 r. (środa) o godz. 1100 w sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Uwagi do porządku obrad V sesji
3. Przyjęcie protokołu poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza między sesjami.
5. Ocena działalności Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Drawnie za 2010 r.
6. Ocena działalności Drawieńskiego Ośrodka Kultury i plan działania na 2011 r.
7. Ocena działalności Biblioteki Publicznej w Drawnie za 2010 rok i plan działania na 2011 rok.
8. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) wykonania gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych za rok 2010 w Gminie Drawno,
2) uchwalenia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2011 rok w Gminie Drawno,
3) wykonania gminnego programu przeciwdziałania narkomanii za rok 2010 w Gminie Drawno,
4) uchwalenia gminnego programu przeciwdziałania narkomanii na 2011 rok w Gminie Drawno,
5) zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków określonych przez Wspólnotę Mieszkaniową w Chomętowie,
6) zmiany uchwały Nr IV/20/11 z dnia 23 lutego 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Drawno na 2011 rok,
7) zmian budżetu gminy Drawno na 2011 rok,
8) zarządzenia poboru podatków i opłat w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso,
9) przyznania dotacji celowej na Renowacje Zabytkowego Kościoła w Dominikowie,
10) trybu i sposobu powołania i odwołania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania,
11) regulaminu udzielenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Drawno,
12) wyrażenia woli utworzenia i przystąpienia do Lokalnej Organizacji Turystycznej „Wokół Drawy”.
9. Wolne wnioski i zapytania.
10. Zakończenie obrad V sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Rozwoju Społecznego oraz Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 21.03.2011r. godz. 1100
Komisja Rewizyjna - 21.03.2011 r. godz. 1400
Przewodniczący Rady
/-/ Czesław Paszkiewicz
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30