Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Drawno, dnia 27 kwietnia 2012 r.
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU OTWARTEGO KONKURSU OFERT DO OGŁOSZENIA NA REALIZACJĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH GMINY DRAWNO W ZAKRESIE RATOWNICTWA I OCHRONY LUDNOŚCI W 2012 R (Zarządzenie Burmistrza Drawna Nr 20/2012 z dnia 5 kwietnia 2012 r.)
Do Urzędu Miejskiego w Drawnie wpłynęła jedna oferta: Wodnego Pogotowia Ratunkowego Województwa Zachodniopomorskiego na kwotę z dotacji 5 200 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych).
Burmistrz Drawna zarządzeniem Nr 24/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 r. zatwierdził rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na powierzenie realizacji zadań Gminy Drawno z zakresu ratownictwa i ochrony ludności i tym samym przyznał dotację ww. organizacji.
Burmistrz Drawna
Andrzej Chmielewski
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30