Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zapraszam na XXII sesję Rady Miejskiej w Drawnie, która odbędzie się w dniu 27 września 2012 r. o godz. 10:00w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Drawnie.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Uwagi do porządku obrad XXII sesji
3. Przyjęcie protokołu poprzedniej sesji.
4. Przyjęcie ślubowania przez nowo wybranego radnego pana Jana Bandrowskiego.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza między sesjami.
6. Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2012 r.
7. Informacja o działaniach inwestycyjnych na terenie gminy i pracy Urzędu za I półrocze 2012 r.
8. Informacja na temat programu obchodów 700-lecia Drawna.
9. Informacja o działaniu KZU-H w Drawnie za 2011 rok.
10. Podjęcie uchwał w sprawach:
1/ zmian budżetu gminy Drawno na 2012 rok,
2/ uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2012-2027,
3/ nieodpłatnego nabycia nieruchomości położonej w obrębie Chomętowo gm. Drawno od Agencji Nieruchomości Rolnych,
4/ wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości na okres 3 lat lub na czas nieoznaczony,
5/ zasad udzielania bonifikat przy sprzedaży gminnych lokali mieszkalnych.
11. Wolne wnioski i zapytania.
12. Zakończenie obrad XXII sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Rozwoju Społecznego – 24.09.2012 r. godz. 1300
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 18.09.2012 r. godz. 1300
Komisja Rewizyjna - 19.09.2012 r. godz. 1300
PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
mgr Czesław Paszkiewicz
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30