Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zapraszamna XXVII sesję Rady Miejskiej w Drawnie, która odbędzie się w dniu 28 lutego 2013 r. o godz. 10:00w sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Uwagi do porządku obrad XXVII sesji
3. Przyjęcie protokołu z sesji XXV i XXVI.
4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza między sesjami.
5. Informacja burmistrza o programie obchodów 700-lecia Drawna.
6. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej i Komisji Rady na 2013 r. (druki nr 225, 226, 227)
7. Przyjęcie planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2013 r. (druk nr 228)
8. Działalność Klubów Sportowych za 2012 rok.(druki nr 229, 230, 231, 232)
9. Podjęcie uchwał w sprawach:
1. Zmian budżetu gminy Drawno na 2013 rok, (druk nr 233)
2. Uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2013-2027, (druk nr 234)
3. Przesunięcia terminu rozpatrzenia skargi na działalność Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Drawnie, (druk nr 235)
4. Określenia metody ustalania opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Drawno oraz wysokości stawki,(druk nr 236)
5. Szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za zagospodarowanie odpadami komunalnymi,(druk nr 237)
6. Wzoru deklaracji o wysokości opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.(druk nr 238)
10. Wolne wnioski i zapytania.
11. Zakończenie obrad XXVII sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Rozwoju Społecznego – 21.02.2013 r. godz. 14:00
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 19.02.2013 r. godz. 13:00
Komisja Rewizyjna - 22.02.2013 r. godz. 14:00
PRZEWODNICZĄCY RADY
/-/ Czesław Paszkiewicz
Załączniki:
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30