Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zapraszam na XXXIV sesję Rady Miejskiej w Drawnie, która odbędzie się w dniu 23 września 2013 r. ( poniedziałek) o godz. 9:00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Drawnie.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Uwagi do porządku obrad XXXIV sesji
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie z działalności Burmistrza między sesjami.
5. Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2013 r.(druk nr 288)
6. Informacja o działaniach inwestycyjnych na terenie gminy oraz najważniejsze zrealizowane zadania w I półroczu 2013 r. (druk nr 289)
7. Informacja o działaniu KZU-H w Drawnie za 2012 rok. (druk nr 290)
8.Informacja z przebiegu realizacji zadań wynikających z uchwały śmieciowej (ocena i wnioski z dwu miesięcznych doświadczeń).
9. Podjęcie uchwał w sprawach:
1/ zmian budżetu gminy Drawno na 2013 rok, (druk nr 291)
2/ zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2013-2034, (druk nr 292)
3/ zaciągnięcia kredytu długoterminowego konsolidacyjnego zaciąganego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów, (druk nr 293)
4/ zmieniająca uchwałę w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości, ( druk nr 294)
5/ przystąpienia Gminy Drawno do spółki wodnej Barnimie, (druk nr 295)
6/ pozbawienia statutu pomnika przyrody, (druk nr 296)
7/ przyznania odznaki honorowej „ Za zasługi dla miasta i gminy Drawno”, (druk nr 297)
8/ udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Choszczeńskiego na realizację zadania pn.: „Dożynki Powiatowe w Drawnie, jako sposób na aktywizację społeczną poprzez organizację imprezy kulturalnej opartej na tradycyjnym święcie plonów”. (druk nr 298)
10. Wolne wioski i zapytania.
11. Zakończenie obrad XXXIV sesji Rady Miejskiej.
Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:
Komisja Rozwoju Społecznego – 20.09.2013 r. godz. 14:00
Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji – 19.09.2013 r. godz. 13:00
Komisja Rewizyjna - 18.09.2013 r. godz. 14:00
Przewodniczący Rady
/-/ Czesław Paszkiewicz
Załączniki:
3. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Drawno za I półrocze 2013
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30