Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
OGŁOSZENIE
BURMISTRZ DRAWNA OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DRAWNIE
I. Nazwa i adres:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Drawnie ul. Szpitalna 2 , 73-220 Drawno.
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Drawnie.
III. Wymiar czasu pracy: ¼ etatu=
IV. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe na kierunkach mających zastosowanie przy świadczeniu usług w ŚDS tj. pedagogika, psychologia, terapia zajęciowa, praca socjalna,
c) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej oraz co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ustawy o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009r Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.),
d) co najmniej półroczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
e) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieposzlakowana opinia,
h) stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Drawnie.
V. Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawa o pomocy społecznej, ustawa o ochronie zdrowia psychicznego, rozporządzenie dotyczące funkcjonowania środowiskowych domów samopomocy, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks rodzinny i opiekuńczy, przepisy prawa pracy, przepisy dotyczące samorządu terytorialnego i finansów publicznych,
b) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi; umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich i rozwiązywania konfliktów,
c) umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
d) dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność.
VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu czynności kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Drawnie należy w szczególności:
a) organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS,
b) kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem ŚDS,
c) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,
d) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,
e) nadzorowanie spraw BHP i ochrony przeciwpożarowej,
f) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników,
g) współpraca z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Drawnie w zakresie realizacji zadań ŚDS.
Treść uchwały Nr XLI/254/2014 Rady Miejskiej w Drawnie z dnia 29 maja 2014r.
w sprawie utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Drawnie oraz uchwalenia Statutu tej jednostki znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Drawnie.
VII. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
b) list motywacyjny, kwestionariusz osobowy,
c) koncepcja funkcjonowania jednostki – Środowiskowego Domu Samopomocy w Drawnie,
d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
e) kopie dokumentów potwierdzające posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
f) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyśle przestępstwo skarbowe,
i) zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na tym stanowisku wydane przez lekarza medycyny pracy,
j) inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie
z poprzednich miejsc pracy, rekomendacje, referencje.
VIII. Etapy konkursu:
I etap:sprawdzanie przez komisję konkursową ofert kandydatów pod względem formalnym i dopuszczenie bądźodmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.
II etap:rozmowa kwalifikacyjna dot. zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania jednostki – Środowiskowy Dom Samopomocy w Drawnie. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do 23 czerwca 2014 r. w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Drawnie ul. Kościelna 3, w godz. 7.30-15.30 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Drawnie.
Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Drawnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
Burmistrz Drawna
mgr inż. Andrzej Chmielewski
Załączniki: