LIV Sesja Rady Miejskiej w Drawnie

Zapraszam w dniu 27 czerwca 2023 r. (wtorek) o godz. 9:00 do sali biesiadnej Drawieńskiego Ośrodka Kultury w Drawnie na LIV sesję Rady Miejskiej w Drawnie z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Uwagi do porządku obrad LIV sesji.
  3. Przyjęcie protokołu z sesji nr LIII.
  4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami.
  5. Informacja Burmistrza dot. zaległości podatkowych za 2022 r. (druk nr 523)
  6. Krótka informacja o działalności placówek oświatowych za rok szkolny 2021/2022  oraz najpilniejsze zadania i potrzeby roku szkolnego 2022/2023: Przedszkole Miejskie, Szkoła Podstawowa w Drawnie. (druki nr 524, 525)
  7. Debata o stanie Gminy Drawno za 2022 rok. (Raport o stanie gminy druk nr 526)
  8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Drawna wotum zaufania. (druk nr 527)
  9. Rozpatrzenie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu za 2022 rok oraz sprawozdania finansowego za 2022 rok. (druk nr 528)
    1. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii dotyczącej sprawozdania Burmistrza Drawna z wykonania budżetu za 2022r. wraz z informacją o stanie mienia, (druk nr 529)
    2. wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia Burmistrzowi Drawna absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 r., (druk nr 530)
    3. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej. (druk nr 531)

oraz podjęcie uchwał w sprawach:

  1/  zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2022 rok, (druk nr 532)

     2/  udzielenia absolutorium Burmistrzowi Drawna z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok ( druk nr 533 )

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

    1. zmiany budżetu gminy Drawno na 2023 rok, (druk nr 534)
    2. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Drawno na lata 2023-2038,  (druk nr 535)
    3. powołania zespołu do wyboru ławników,(druk nr 536)
    4. szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych (druk nr 537)
    5. zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia gminnego programu profilaktyki zdrowotnej w zakresie szczepień profilaktycznych przeciwko grypie osób powyżej 65 roku życia zamieszkałych w Gminie Drawno na lata 2018-2023, (druki nr 538)
    1. zatwierdzenia Zarządzenia Nr 41/2023 Burmistrza Drawna z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie ograniczenia poboru wody do podlewania ogródków, terenów zielonych i nawadniania upraw rolnych z gminnej sieci wodociągowej dla odbiorców z terenu Gminy Drawno, (druk nr 539)
    1. zasad udzielenia i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w zespole szkolno-przedszkolnym, dla których organem prowadzącym jest Gmina Drawno oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagoga, pedagoga specjalnego, psychologa, logopedy, terapeuty pedagogicznego oraz doradcy zawodowego,(druk nr 540)
    1. szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, (druk nr 541)
    1. trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego (druk nr 542)

11.  Wolne wnioski i zapytania.

12.  Zakończenie obrad LIV sesji Rady Miejskiej.

 

PRZEWODNICZĄCY RADY

/-/Aleksander Dementiew

 

 

 

Jednocześnie informujemy, iż posiedzenia komisji odbędą się w dniach:  

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji –  20.06.2023 r. r. godz. 1600

Komisja Rozwoju Społecznego i Rolnictwa – 20.06.2023 r. r. godz. 1600

Komisja Planu, Budżetu i Inwestycji  - 19.06.2023 r. r. godz. 1000

Komisja Rewizyjna -  20.06.2023 r. r. godz. 1600

Miejsce posiedzenia komisji – Urząd Miejski w Drawnie

 

Druki są dostępne  na stronie: https://rada.drawno.pl/kalendarz-posiedzen