Zgłaszanie przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.
- Właściciel nieruchomości, może zgłosić przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne. Zgłoszenie takie (dalej zwane "reklamacją") może odbyć się drogą elektroniczną na adres poczta@drawno.pl, lub telefonicznie na nr (95) 768-20-31, a także faxem na nr (95) 768-25-05 lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Drawnie, ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno.
- W zgłoszeniu należy podać adres nieruchomości, datę i sposób niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne.
- Do zgłoszenia zaleca się dołączyć dowody, np. zdjęcia lub film dokumentujące niewłaściwe świadczenie usług. Zdjęcia lub film należy wykonać w sposób, który umożliwi jednoznaczne zidentyfikowanie nieruchomości, której przedmiot reklamacji dotyczy.
- Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia nieprawidłowości.