- Program "Czyste Powietrze"
- Urząd Miasta i Gminy
- Dokumenty strategiczne Gminy
- Budżet
-
Gospodarka odpadami komunalnymi
- Harmonogram odbioru odpadów komunalnych na rok 2025
- Segregacja odpadów
- Firma obsługująca odbiór odpadów
- Informacje dotyczące PSZOKu
- Deklaracja za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Regulamin utrzymania czystości Gminy Drawno
- Rejestr działalności regulowanej
- Nieczystości ciekłe
- Zgłoszenie zbiornika, przydomowej oczyszczalni ścieków
- Poziomy recyklingu
- Akty prawne
- Usuwanie folii rolniczych
- Analiza gospodarki odpadami
- Jakość wody w Gminie Drawno
- Ziemia Drawieńska
- Sport
- Polowania
- Ochrona ludności
- Organizacje pozarządowe
-
Gminna Rada Seniorów
- Sprawozdanie z działalności Gminnej Rady Seniorów za rok 2023 i zamierzenia na rok 2024
- Sprawozdanie z działalności gminnej rady seniorów za 2022 rok i zamierzenia na rok 2023
- Gminna Rada Seniorów - wczoraj, dziś, jutro
- Statut
- Materiały pomocnicze
- Skład Gminnej Rady Seniorów
- Zasłużony senior
- Szczepienia przeciw COVID-19
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Ostrzeżenia pogodowe
- Sprzedaż i dzierżawa nieruchomości
- Biała księga szczepień HPV
- Rewitalizacja społeczna
- Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
- Zasady dostępu do informacji publicznej
- Zachodniopomorski Program Antysmogowy
Zgłaszanie przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.
- Właściciel nieruchomości, może zgłosić przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne. Zgłoszenie takie (dalej zwane "reklamacją") może odbyć się drogą elektroniczną na adres poczta@drawno.pl, lub telefonicznie na nr (95) 768-20-31, a także faxem na nr (95) 768-25-05 lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Drawnie, ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno.
- W zgłoszeniu należy podać adres nieruchomości, datę i sposób niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne.
- Do zgłoszenia zaleca się dołączyć dowody, np. zdjęcia lub film dokumentujące niewłaściwe świadczenie usług. Zdjęcia lub film należy wykonać w sposób, który umożliwi jednoznaczne zidentyfikowanie nieruchomości, której przedmiot reklamacji dotyczy.
- Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia nieprawidłowości.